معاونت پژوهشی دانشگاه انجام گیرد.
ماده ۵- این آییننامه در ۵ ماده و یک تبصره در تاریخ۱/۴/۸۷ در شورای پژوهشی و در تاریخ ۲۳/۴/۸۷ در هیأت رئیسه دانشگاه به تایید رسید و در جلسه مورخ ۱۵/۷/۸۷ شورای دانشگاه به تصویب رسیده و از تاریخ تصویب در شورای دانشگاه لازمالاجرا است.
«اینجانب احسان ططری حسن گاویار دانشجوی رشته تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی ورودی سال تحصیلی۱۳۹۱
مقطع کارشناسی ارشد دانشکده علوم انسانی متعهد می شوم کلِیه نکات مندرج در آئین نامه حق مالکیت مادی و معنوی در مورد نتایج پژوهش های علمی دانشگاه تربیت مدرس را در انتشار یافته های علمی مستخرج از پایان نامه / رساله تحصیلی خود رعایت نمایم. در صورت تخلف از مفاد آئین نامه فوق الاشعار به دانشگاه وکالت و نمایندگی می دهم که از طرف اینجانب نسبت به لغو امتیاز اختراع بنام بنده و یا هر گونه امتیاز دیگر و تغییر آن به نام دانشگاه اقدام نماید. ضمناً نسبت به جبران فوری ضرر و زیان حاصله بر اساس برآورد دانشگاه اقدام خواهم نمود و بدینوسیله حق هر گونه اعتراض را از خود سلب نمودم»
امضا: احسان ططری
تاریخ: ۰۴/۰۴/۱۳۹۳
تقدیم به:
محضر مبارک آقا ولی عصر(عج)؛
تمام کسانی که جانشان را برای آگاهی و راحت زیستن ما فدا کردند؛ تقدیم به پدر بزرگوارم و مادر مهربانم به پاس تمام فداکاریهای بیدریغشان همچنین تقدیم به برادر مهربانم که مرا در این مسیر حامی و پشتیبان بوده و هست و در نهایت تقدیم به دانشجویان تربیت بدنی که آینده ورزش در دست آنها میباشد؛ همۀ آنهایی که دوستشان دارم.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
تشکر و قدردانی:
«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»
سپاس و ستایش خداوند منان را که در کنار نعمتهای بزرگ خود توفیق فراگیری علم را به من عطا فرمود و مرا یاری نمود تا این پایان نامه را به پایان برسانم.
در نگارش و تدوین این مجموعه از بذل دانش و راهنمائیهای ارزنده و راهگشای استاد راهنمای گرانقدر جناب آقای دکتر محمد احسانی بهره فراوان بردم، لذا وظیفه خود میدانم از زحمات ایشان تشکر و قدردانی نمایم.
هم چنین از راهنمائیهای ارزنده استاد مشاورم جناب آقای دکتر کوزهچیان که صمیمانه در این مسیر یاریم نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
از جناب دکتر افشار هنرور نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم به خاطر تمامی راهنمایی های ارزشمند ایشان.
چکیده :
هدف از تحقیق حاضر مقایسه کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی و دولتی استان لرستان با بهره گرفتن از مدل سروکوال بود. روش تحقیق حاضر توصیفی از نوع پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام شد. نمونه آماری تحقیق ۳۱۰ نفر از مدیران و مشتریان باشگاههای خصوصی و دولتی استان بودند. ابزار جمعآوری اطلاعات دو پرسشنامه بود که یکی استاندارد (α =۰/۸۱) و برای پیمایش انتظارات و ادراکات مشتریان بود و دیگری محقق ساخته (α =۰/۸۵) و جهت مشخص کردن میزان شکافهای پنجگانه مدل سروکوال بود که روایی و پایایی هرکدام از آنها توسط اساتید مورد تایید قرار گرفت. نتایج نشان داد که در تمامی ابعاد کیفیت خدمات (جلوههای ظاهری و عوامل ملموس، قابلیت اعتماد، مسؤولیتپذیری، اطمینان و تضمین، همدلی) تفاوت معناداری بین باشگاههای خصوصی و دولتی وجود دارد (P<0/001) و کیفیت خدمات باشگاههای خصوصی به مراتب بالاتر است. به منظور رتبهبندی ابعاد کیفیت خدمات در باشگاههای خصوصی و دولتی از آزمون فریدمن استفاده شد که از حیث اهمیت عوامل پنجگانه کیفیت خدمات نتایج یکسانی را برای هر دو باشگاه نشان داد. همچنین در مقایسه میزان شکافهای پنجگانه در سطح معناداری (p<0/05) نتایج نشان داد که در تمامی شکافها تفاوت معناداری بین باشگاههای خصوصی و دولتی وجود دارد (p<0/001) و میتوان بیان داشت که میزان شکافها در باشگاههای خصوصی به طور قابل توجهی کمتر از میزان این شکافها در باشگاههای دولتی میباشد.
واژگان کلیدی: کیفیت خدمات، مدل سروکوال، شکاف، باشگاههای خصوصی، باشگاههای دولتی
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فهرست جداول……………………………………………………………………………………………………………………… ث
فهرست شکل ها …………………………………………………………………………………………………………………. ج
فصل ۱ : طرح تحقیق ۱
مقدمه ۲
۱-۲ بیان مسئله ۵
۱-۳ ضرورت و اهمیت پژوهش ۸
اهداف تحقیق ۱۱
هدف کلی ۱۱
اهداف ویژه ۱۱
فرضیه های پژوهش ۱۲
فرضیه اصلی ۱۲
فرضیه های ویژه ۱۲
محدودیت های تحقیق ۱۲
محدودیت های خارج از کنترل پژوهشگر ۱۲
محدودیت های در کنترل پژوهشگر ۱۳
تعریف مفهومی واژه ها و اصطلاحات ۱۳
۱ -۸ تعاریف عملیاتی ۱۵
فصل ۲ : ادبیات و پیشینه تحقیق ۱۶
مقدمه ۱۷
مبانی نظری ۱۸
کیفیت ۱۸
کیفیت خدمات ۲۰
ابعاد کیفیت در حوزه خدمات ۲۳
مدل های عمومی سنجش و ارزیابی کیفیت خدمات ۲۳
مدل سروکوال ۳۲
پیشینه تحقیق ۳۶
فصل ۳ : روش شناسی تحقیق ۴۳
مقدمه ۴۳
روش تحقیق ۴۴
جامعه آماری و روش نمونه گیری ۴۴
متغیرهای تحقیق ۴۵
ابزار جمع آوری اطلاعات ۴۶
۳-۶ روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ۴۶