جدول (۴۷ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس « ارتباط بین دختران و پسران بدون اطلاع خانوادههایشان» ۱۷۶
جدول (۴۸ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس « دوستیهای قبل از ازدواج بین دختر و پسر » در حجم نمونه ۱۷۷
جدول (۴۹ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس « ازدواج موقت دختران قبل از ازدواج» در حجم نمونه ۱۷۸
جدول (۵۰ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «عضویت در جامعه» در حجم نمونه ۱۷۹
جدول (۵۱ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «نگاه کردن به صورت زنان در هنگام صحبت با آنان» در حجم نمونه ۱۸۰
جدول (۵۲ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «اجتهاد زنان در امور دینی» در حجم نمونه ۱۸۱
جدول (۵۳ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در پارک» در حجم نمونه ۱۸۲
جدول (۵۴ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در سینما» در حجم نمونه ۱۸۳
جدول (۵۵ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در تئاتر» در حجم نمونه ۱۸۴
جدول (۵۶ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در شهر بازی» در حجم نمونه ۱۸۵
جدول (۵۷ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در کنار دریا» در حجم نمونه ۱۸۶
جدول (۵۸ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در کنسرت موسیقی» در حجم نمونه ۱۸۷
جدول (۵۹ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در تالار عروسی» در حجم نمونه ۱۸۸
جدول (۶۰ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در رستوران» در حجم نمونه ۱۸۹
جدول (۶۱ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «حضور در مجالس و مراکز دینی فرق و مذاهب دیگر» در حجم نمونه ۱۹۰
جدول (۶۲ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «حضور در پاساژ» در حجم نمونه ۱۹۱
جدول (۶۳ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «حضور فرزندانشان در مدارس ویژه خانوادههای طلاب» در حجم نمونه ۱۹۲
جدول (۶۴ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «اولویت اوّل در انتخاب روزنامه» در حجم نمونه ۱۹۳
جدول (۶۵ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «یک روحانی بنا به رسالتی که دارد، باید همیشه در اجتماع…» ۱۹۴
جدول (۶۶ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «روحانی میتواند بنا به مقتضیات و شرایط پیش آمده…» ۱۹۵
جدول (۶۷ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «غیر معمم زندگی کردن، هیچ منافاتی با رسالت روحانیت ندارد» ۱۹۶
جدول (۶۸ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «اولویت تماشای برنامههای تلویزیون» در حجم نمونه ۱۹۷
جدول (۶۹ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «موافقت با ورود روحانیت به عرصۀ سیاست»در حجم نمونه ۱۹۸
جدول (۷۰ـ۴):وضعیت نوع نگرش بر اساس «به کتابهای غیرمذهبی، که با عقاید دینی تضاد دارند، نباید اجازۀ چاپ داد» ۱۹۹
جدول (۷۱ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس «به افراد بیدین، نباید اجازۀ سخنرانی در اماکن عمومی داد» ۲۰۰
جدول (۷۲ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس « افرادی که عقاید دینی را نمیپذیرند…» در حجم نمونه ۲۰۱
جدول (۷۳ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد این که « اسلام (شیعه)، باید تنها…» ۲۰۲
جدول (۷۴ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد این که «دینداری به قلب پاک است…» ۲۰۳
جدول (۷۵ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد این که « رفت و آمد با کسانی که عقاید…» ۲۰۴
جدول (۷۶ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد این که «مردم همۀ ا دیان دیگر…» ۲۰۵
جدول (۷۷ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «اولویت رسانهای برای کسب اخبار» ۲۰۶
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
جدول (۷۸ـ۴): وضعیت نوع نگرش بر اساس نظر پاسخگویان در مورد «آیا در بین روحانیون سنتی جای…» ۲۰۷
جدول (۱ـ۵) مقایسه میانگین استاندارد استفاده و عدم استفادۀ پاسخگویان از اینترنت ۲۰۸
جدول (۲ـ۵) آزمون رگرسیون (آزمون t) تأثیر میزان استفاده از اینترنت بر نگرش فرهنگی روحانیون ۲۰۹
جدول (۳ـ۵) آزمون رگرسیون (آزمون t) تأثیر محتوای مورد استفاده بر نگرش فرهنگی روحانیون ۲۱۰
جدول (۴ـ۵) آزمون رگرسیون (آزمون F) تأثیر اینترنت بر نگرش فرهنگی روحانیون ۲۱۱
جدول (۵ـ۵) مقایسه میانگین استاندارد سن ۲۱۲
جدول (۶ـ۵) مقایسه میانگین استاندارد وضعیت تأهل ۲۱۲
جدول (۷ـ۵) مقایسه میانگین استاندارد سطح تحصیلات حوزوی ۲۱۲
جدول (۸ـ۵) مقایسه میانگین استاندارد وجود یا عدم تحصیلات دانشگاهی ۲۱۳
جدول (۹ـ۵) مقایسه میانگین استاندارد محل تولد ۲۱۳
جدول (۱۰ـ۵) آزمون برابری میانگینها در خصوص تأثیر سن بر نگرش فرهنگی روحانیون ۲۱۳
جدول (۱۱ـ۵) آزمون برابری میانگینها در خصوص تأثیر وضعیت تأهل بر نگرش فرهنگی روحانیون ۲۱۴
جدول (۱۲ـ۵) آزمون برابری میانگینها در خصوص تأثیر سطح تحصیلات حوزوی بر بر نگرش فرهنگی روحانیون ۲۱۴
جدول (۱۳ـ۵) آزمون برابری میانگینها در خصوص تأثیر تحصیلات دانشگاهی بر نگرش فرهنگی روحانیون ۲۱۴
جدول (۱۴ـ۵) آزمون برابری میانگینها در خصوص تأثیر محل تولد برنگرش فرهنگی روحانیون ۲۱۵
جدول (۱۵ـ۵) مقایسه میانگین استاندارد سن ۲۱۵