شاخص سنجش
عامل سنجش
Anderson, 2003; Sommer, 2009; Sankar and Rau, 2006; Nicolaou, 2004; Rose and Kraemmergaard, 2006; Sawah et al., 2008
تطابق نیازمندی های کسب و کار با راه حل های ارائه شده توسط سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
مدیریت نیازمندی
Basoglu et al., 2007; Botta-Genoulaz and Millet, 2005; Momoh et al., 2010; Dillard and Yuthas, 2006; Malhotra and Temponi, 2010; Chou and Chang(a), 2008; Musaji, 2002; Wier et al., 2007; Law et al., 2010; Soffer et al., 2005; Dechow and Mouritsen, 2005; Rose and Kraemmergaard, 2006; Poon and Yu, 2010; Poston and Grabski, 2001
تطابق فرایندهای استاندارد سیستم با فرایندهای کسب و کار
Sarkis and Sundarraj,2003; Upadhyay et al., 2011; Finney, 2011; Law and Ngai, 2007; Yen and Sheu, 2004; Rose and Kraemmergaard, 2006; Esteves and Bohorquez, 2007; Malhotra and Temponi, 2010; Chen et al., 2008
هم سویی برنامه ها و راهبرد های فناوری اطلاعات با راهبرد های کسب و کار
Law and Ngai, 2007; Sen et al., 2009; Sheu et al., 2004; Doom and Milis, 2009; Pham, 2008; Wang et al., 2008; Salmeron and Lopez, 2010; Al-Mashari et al., 2003; Moohebat et al., 2010; Dey et al., 2010; Grabski and Leech, 2007; Dezdar and Ainin, 2011; Cebeci, 2009; Botta-Genoulaz and Millet, 2005; Ke and Wei, 2008
پوشش کامل نیازمندی های کسب و کار توسط سیستم برنامه ریزی منابع سازمان
Adhikari et al., 2004; Andersson and Wilson, 2011; Lea et al., 2005; Sen, 2009; Wei and Wang, 2004; Law et al., 2010; Wagner et al., 2011; Mauldin and Richtermeyera, 2004; Umble et al., 2003; Calisir and Calisir, 2004; Akkermans et al., 2003; Liang and Xue, 2004; Ehie and Madsen, 2005; Salmeron and Lopez, 2010; Verville et al., 2007; Beard and Sumner, 2004; Benders et al., 2006; Kapp et al., 2001; Pan et al., 2011; Bradford and Florin, 2003; Vasarhelyi and Alles, 2008; Basoglu et al., 2007; Poon and Yu, 2010; Dey et al., 2010; Poston and Grabski, 2001; Sundarraj and Talluri, 2003; Buen and Salmeron, 2008; Somers and Nelson, 2003; Ekanayaka et al., 2002; Zhu et al., 2010; Musaji, 2002
تطابق و سازگاری اجزای سیستم مانند سخت افزار، نرم افزار، داده ها و اطلاعات با سیستم های پیشین سازمان
Pham, 2008; Andersson and Wilson, 2011; Madapusi, 2008; Momoh et al., 2010; Berchet and Habchi, 2005; Law et al., 2010; Sen et al., 2009; Ng et al., 2002; Sheu et al., 2004; Wang et al., 2008; Anderson, 2003; Anderson et al., 2009; Liang and Xue, 2004; Yen and Sheu, 2004; Akkermans et al., 2003; Chuen, 2010; Benders et al., 2006; Motwani et al., 2005; Motwani et al., 2002; Park et al., 2007; Wu et al., 2008; Moohebat et al., 2010; Morton and Hu, 2008; Basoglu et al., 2007; Nicolaou and Bhattacharya, 2008; Velcu, 2010; Ifinedo et al., 2010; Dey et al., 2010; Rajagopal, 2002; Upadhyay et al., 2011; Poon and Yu, 2010; Malhotra and Temponi, 2010; Sundarraj and Talluri, 2003; Plant and Willcocks, 2007; Sawah et al., 2008; Somers and Nelson, 2003; Larsen, 2009; Mabert et al., 2003; Mabert et al., 2006; Kumar et al., 2003; Musaji , 2002
امکان پذیری تغییر سیستم از قبیل فرایندها، خروجی ها، رابط کاربر، کدهای برنامه و … جهت تطابق با نیازمندی های کسب وکار سازمان مشتری (شخصی سازی)
Ifinedo et al., 2010; Kumar et al., 2003; Nicolaou and Bhattacharya, 2006; Grabski and Leech, 2007; Berchet and Habchi, 2005; Ke and Wei, 2008; Lea et al., 2005; Wu et al., 2008; Wei and Wang, 2004; Sun et al., 2005; Law and Ngai, 2007; Sawah et al., 2008; Liao et al., 2007; Samaranayake, 2009; Motwani et al., 2005; Wang et al., 2008; Chuen, 2010; Xue et al., 2005; Watanabe and Hobo, 2004; Hakim and Hakim, 2010; Verville et al., 2007; Poon and Yu, 2010; Kwahk and Ahn, 2010; Park et al., 2007; Sammon and Adam, 2010; Wu, 2011; Hallikainen et al., 2009; Velcu, 2010; Basoglu et al., 2007; Law et al., 2010; Liang and Xue, 2004; Rajagopal, 2002; Pham, 2008; Momoh et al., 2010; Ekanayaka et al., 2002; Jacobs and Bendoly, 2003; Mabert et al., 2006; Malhotra and Temponi, 2010; Plant and Willcocks, 2007; Madapusi, 2008; Sen et al., 2009; Xu and Ma, 2008; Garg, 2010; Botta-Genoulaz and Millet, 2005; Mabert et al., 2003; Yen and Sheu, 2004; Vasarhely, 2008; Morton and Hu, 2008; Worley, 2005; Dillard and Yuthas, 2006; Dillard et al., 2005; Chand et al., 2005; Annamalai and Ramayah, 2011; Dey et al., 2010;; Kapp et al., 2001; Nikookar et al., 2010; Yusuf et al., 2004; Rose and Kraemmergaard, 2006
طراحی مجدد آن دسته از فرایند های کسب و کار که تحت تاثیر سیستم قرار خواهند گرفت
مدیریت تغییر
Madapusi, 2008; Finney, 2011; Somers and Nelson, 2003; Nicolaou, 2004; Liang and Xue, 2004; Zhang et al., 2005; Berchet and Habchi, 2005; Ke and Wei, 2008
اصلاح فرایندهای شناسایی شده به عنوان فرایند زائد یا محدود کننده
Umble et al., 2003; Dezdar and Ainin, 2011; Liang and Xue, 2004; Hallikainen et al., 2009; Lea et al., 2005; Vandaie, 2008; Anderson, 2003; Portougal and Sundaram, 2006; Pham, 2008
ایجاد فرایندهای جدید برای پشتیبانی از اهداف سازمان
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
Hakim and Hakim, 2010; Momoh et al., 2010; Lea et al., 2005; Sheu et al., 2004; Wagner et al., 2011; Wang et al., 2008; Anderson et al., 2009; Yen and Sheu, 2004; Razmi et al., 2009; Rose and Kraemmergaard, 2006; Kwahk and Lee, 2008; Kwahk and Ahn, 2010; Wu et al., 2008; Tsamenyi et al., 2006; Morton and Hu, 2008; Basoglu et al., 2007; Rajagopal, 2002; Dey et al., 2010; Malhotra and Temponi, 2010; Grabski and Leech, 2007; Dezdar and Ainin, 2011; Finney, 2011; Kumar et al., 2003; Tsai et al., 2011; Yusuf et al., 2004; Yusuf et al., 2006