استفاده از منابع پایان نامه ها درباره :شناسایی ...
- سلامی، رضا (۱۳۸۸). “طراحی فرایندی بین المللی سازی صنعت حمل ونقل دریایی جمهوری اسلامی ایران بارویکرد انتقال فناوری“. فصلنامه اقتصاد وتجارت نوین، شماره های۱۵ و۱۶، صص۱۷۲-۱۹۴.
- شاکری، عباس (۱۳۸۳)." عوامل تعیینکننده صادرات غیرنفتی“. فصلنامه پژوهشهای اقتصادی ایران، شماره۲۱، صص۲۳-۵۰.
- عابدین، محمدرضا و عسکری، منصور ( ۱۳۸۴ )." بررسی مزیت های نسبی و اولویت بندی بازارهدف عسل صادراتی ایران“. اقتصاد کشاورزی و توسعه، موسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی، سال سیزدهم، شماره ۵۰.
- عزیزی، شهریار، مکیزاده، وحید و جمالیهبسطام، بهتاش (۱۳۹۰).” مدل عملکرد صادراتی با رویکرد توانمندیهای بازاریابی در صنعت نرم افزار ایران“. مدیریت فناوری واطلاعات، دوره۳، شماره۶، صص ۴۵-۶۲.
- فرقانی، حسین و کیانیابری، مهدی ( ۱۳۸۴).” بررسی مزیت نسبی زیره سبز ایران در مقایسه با گروه کشورهای منتخب“. فصلنامه اقتصاد کشاورزی و توسعه، موسسه پژوهشهای برنامه ریزی و اقتصاد کشاورزی، سال سیزدهم، شماره ۵۲، صص ۱۴۵-۱۵۳.
- فیروزیان، محمود، نجفیمجدد، صمد، لعلی، محمدرضا و رضاپور، حسین (۱۳۸۹).” ارائه مدلی جهت ارزیابی وانتخاب بازارهای خارجی درصنعت خودرو سازی“. نشریه مدیریت بازرگانی، دوره ۲، شماره ۴، ص۱۱۱-۱۲۸.
- قدوسی، سعید (۱۳۸۸)." ارزیابی و تحلیل ساختار بازار جهانی و داخلی مس و اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی“. رساله کارشناسی ارشد، دانشگاه تربیت مدرس.
- کاتلر، فیلیپ و آمسترانگ، گری (۲۰۱۰). “اصول بازاریابی“. فروزنده، بهمن، چاپ دهم، تهران، نشر آتروپات، صص ۲۵-۴۱.
- کریمی، غلامرضا (۱۳۸۵). “راهبرد توسعه بازارصادراتی: تمرکز بازار یا گسترش بازار“. مجموعه مقالات مدیریت، شماره۱۰۷-۱۰۸، صص ۲۰.
- کریمیکاشانی، امیرحسین و سیداصفهانی، میرمهدی (۱۳۸۴). “طراحی وتبیین الگوی توسعه تکنولوژی صنعت خودرو در ایران با تاکید بر استراتژی توسعه صادرات“. فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره۹، شماره۱، صص۳۴.
- کوثری، روح الله (۱۳۹۰). “معرفی روش دلفی به عنوان تکنیکی جهت خلاقیت در تصمیم گیری“. تهران: صص ۵-۱۵.
- کیگان، وارنجی (۲۰۰۲). “مدیریت بازاریابی جهانی“. ترجمه عبدالحمید ابراهیمی، چاپ اول، تهران، صص ۳۳.
- گلستان، فرشاد و خدادادحسینی، سیدحمید (۱۳۸۵). “طراحی الگوی استراتژیک ورود به بازارجهانی: صنعت خودروی ایران“. فصلنامه مدرس علوم انسانی، دوره۱۰، شماره۱، صص۲۱۳-۲۴۳.
- گودرزی، غلامرضا، نوروزی، خلیل و نوروزی، محمد (۱۳۹۱). “اولویت بندی مولفههای فرهنگی- اجتماعی انتقال فناوری در جمهوری اسلامی ایران با بهره گرفتن از روش تحلیل شبکه“. نشریه راهبرد توسعه، صص ۳۰.
- گوهرپاد، مهدی (۱۳۹۰)." بررسی عوامل مؤثر در استفاده از بانکداری موبایلی“. پایان نامه کارشناسی ارشد، تهران، دانشگاه شاهد، صص ۹۰.
- گوهریان، محمدابراهیم (۱۳۷۹)." مدیریت صادرات غیرنفتی“. موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، ویرایش دوم، تهران، صص ۵۳-۵۸.
- ماهنامه صنعتی، مهندسی، اقتصادی و فرهنگی صنعت خودرو (۱۳۹۰)، سال چهاردهم، شماره ۱۵۴، مهرماه۱۳۹۰، صص ۱۶-۲۳.
- محمدی، حبیبالله (۱۳۸۵). “بررسی نحوه تامین مالی صادرات بخش خصوصی از طریق منابع خارجی“. تهران، صص ۲۳.
- مرکز آمار ایران (سالهای۱۳۸۰-۱۳۸۴). “نتایج آمارگیری از کارگاههای صنعتی ده نفر کارکنان و بیشتر“، تهران: مرکز آمار ایران.
- مصیبی، محسن (۱۳۹۰). “فراینداطمینان از انطباق محصول با استانداردهادرصنعت خودرو(COP)". سایت موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، تهران، صص۱.
- مقیمی، سیدمحمد (۱۳۸۰). “سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی“. ویرایش اول، چاپ نهم، تهران: انتشارات ترمه، صص ۱۷.
- میرابی، وحیدرضا و سرمدسعیدی، سهیل (۱۳۸۲). “مدیریت بازاریابی بین الملل درهزاره ی سوم“. انتشارات اندیشه های گوهربار، چاپ اول.
- نبیلو، حمید (۱۳۸۸). “شناسایی و اولویت بندی ریسک قراردادهای ساخت، بهره برداری و انتقال (BOT) در پروژه های عمرانی از دیدگاه مدیران پروژه ها در شرکتهای عمرانی“. دانشگاه آزاد اسلامی، پایان نامه کارشناسی ارشد، صص ۶۶.
- ولیبیگی، حسن (۱۳۸۵). “اولویت بندی بازارهای هدف صادراتی صنایع غذایی و موانع حضور در آنها“. فصلنامه پژوهشنامه بازرگانی، موسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی، شماره ۴۱، صص ۴۰-۴۷.
منابع لاتین
- Abratt, R. (1993). “Market segmentation practices of industrial marketers“. Industrial marketing management, 22(2), 79-84.
- Andersen, P. H., & Strandskov, J. (1997). “International market selection: a cognitive mapping perspective“. Journal of Global Marketing, 11(3), 65-84.
- Ayal, I., & Zif, J. (1979). “Market expansion strategies in multinational marketing“. The Journal of Marketing, 84-94.
- Bremner, F. (2012). “New Platform Family for Ford“. November 21.
- Buatsi, S. N. (2002). “Financing non-traditional exports in Ghana“. Journal of Business & Industrial Marketing, 17(6), 501-522.
- Buckley, P. J; Ghauri, P. N. (1999). “The internationalization of the firm“. 2nd edition. International Thomson Business Press, 29-58.
- Cavusgil, S. T. (1985). “Guidelines for export market research“. Business Horizons, 28(6), 27-33.
- Christopher, M. (1996). “From brand values to customer value“. Journal of Marketing Practice: applied marketing science, 2(1), 55-66.
- Danciu, V. (2012). “Models for the internationalization of the business: a diversity-based approach“. Management & Marketing, 7(1), 29-42.
- Daniels J., Radebough L.( 1992) “International business environment & operations wesley publishing company”.
- Dibb, S., & Simkin, L. (1996). “The market segmentation workbook: Target marketing for marketing managers“. London: Routledge.
- Douglas, S. P., & Craig, C. S. (1989). “Evolution of global marketing strategy: scale, scope and synergy“. Columbia Journal of World Business, 24(3), 47-59.
- Dunning, J. (1988). “The eclectic paradigm of international production: a restatement and some possible extensions“. Journal of international business studies, 19(1), 1-31.
- Elkhal S. (1994)." Introduction to international business“. Mc Grow Hill Book Company.
- Ellis, P. (2000). “Social ties and foreign market entry“. Journal of International business studies, 31(3), 443-469.
- Forman, E. H., & Gass, S. I. (2005). “The analytic hierarchy process—an exposition“. Operations research, 49(4), 469-486.
- Georgiadis, G., & Tang, C. S. (2012). “Optimal Reservation Policies and Market Segmentation“. Available at SSRN 1860398, K.
- Geraghty, S., & Torres, A. M. (2009). “The Irish wine market: a market segmentation study“. International Journal of Wine Business Research, 21(2), 143-154.
- Ghingold, M., & Johnson, B. (1998). “Intrafirm technical knowledge and competitive advantage: a framework for superior market driven performance“. Journal of Business & Industrial Marketing, 13(1), 70-81.
- Gwo-Hshiung, T., Tzeng, G. H., & Huang, J. J. (2007). “Fuzzy multiple objective decision making“, international standard book. 13-18.
- Hohenthal, J., Johanson, J., & Johanson, M. (2003). “Market discovery and the international expansion of the firm“. International Business Review, 12(6), 659-672.