ردیف
نام محقق و سال
عنوان تحقیق
نتیجه گیری
۱۴
صفری و همکاران
(۱۳۹۱)
ساختار مدیریت کیفیت با پشتیبانی فناوری اطلاعات در بیمه مرکزی ایران
نتایج یافته ها تأییدکنندهی فرضیه اصلی است و نشان میدهد، فناوری اطلاعات بیشترین تأثیر را بر رضایت مشتری داشته است. برای مدیران اجرایی بیمه مرکزی ایران، این یافته نکات قابل توجهی در بردارد؛ زیرا با تسهیل جریانات اطلاعاتی، رضایت بیشتر مشتریان حاصل و کمبودهایی را که در سازمانهایی از این نوع به وجود می آید، برطرف می شود.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۱۵
مجید ایوار و همکاران
(۱۳۹۱)
رابطه بین ارتباطات سازمانی و مدیریت بحران در سازمانهای دولتی
نتایج حاصل شده: ۱- بین ارتباطات سازمانی در سازمان های دولتی شهر کرمان با مدیریت بحران رابطه وجود دارد.۲- بین ارائه اطلاعات بهنگام و مدیریت بحران رابطه وجود دارد. ۳- بین ارائه اطلاعات مناسب و مدیریت بحران رابطه وجود دارد. ۴- بین ارائه اطلاعات صحیح و مدیریت بحران رابطه وجود دارد.۵- بین ارائه اطلاعات کامل و مدیریت بحران رابطه وجود دارد. ۶- بین ارائه سریع اطلاعات و مدیریت بحران رابطه وجود دارد.
۱۶
محمدی و همکاران
(۱۳۹۲)
تحلیلی بر سنجش فناوری اطلاعات و ارتباطات و نقش آن در تحقق مشارکت اجتماعی و توانمندسازی مدیریت شهری: مطالعه موردی منطقه ۶ شهر اصفهان
نتایج بدست آمده نشان میدهد. بین سواد اطلاعاتی و پذیرش مظاهر فناوری اطلاعات و ارتباطات رابطه معناداری وجود دارد. دسترسی به امکانات فاوا در محل کار در سطحی مناسب ولی در محل سکونت چندان مطلوب نیست و شهروندان برای انجام امور روزمره بیشتر با مراجعات حضوری انجام می دهند. هرچه میزان رضایت شهروندان از خدمات رسانی مدیران شهری بیشتر باشد میزان مشارکت شهروندان در مدیریت شهری افزایش مییابد، بین میزان استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و سطح مشارکت شهروندان در مدیریت شهری رابطه معناداری وجود دارد. بین میزان مشارکت اجتماعی و توانمندسازی مدیریت شهری رابطه وجود دارد.
۱۷
محجوب عشرتآبادی و همکاران
(۱۳۹۲)
بررسی موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه های جامع دولتی و ارائه ی راهکارهای مناسب: پیمایشی پیرامون دانشگاه تهران
نتایج حاکی از آن است که موانع توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه تهران، به ترتیب عبارتند از: موانع آموزشی، موانع فنی-تکنولوژی، موانع بودجهای و موانع قانونی.
۱۸
مقیمی و حسین زاده
(۱۳۹۲)
ارائه مدلی برای بررسی تأثیر فناوری اطلاعات بر بهرهوری سازمانیبارویکرد فرایندگرا
(مطالعهدرصنایع استان فارس)
نتایج تحلیل این داده ها نشان میدهد فناوری اطلاعات از طریق رهگیری، ارتباط، بهبودپذیری، خودکارسازی، انعطافپذیری، تحلیلپذیری، هماهنگسازی و پایشپذیری فرایندها، می تواند بر بهرهوری تأثیرگذار باشد.
۱۹
محمدی و امیری (۱۳۹۲)
شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری فناوری اطلاعات در سازمان های دولتی با رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری