۲/اطمینان خاطر
۱/وجود ساعات کاری متناسب با مشتریان
۲/نظرخواهی از مشتریان
۳/همدلی
۱/اهمیت دادن به نظرات مشتریان
۲/عملکرد برتر
۳/تعهد به ادعاها
۴/وجود منافع منحصر به فرد برای مشتریان
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵/باورپذیری ادعاها
۱/ کیفیت ادراک شده
۳/ارزش ویژه برند
۱/صداقت
۲/شهرت
۳/تجربه
۴/آگاهی داشتن از بانک
۵/قدمت
۲/تداعی نام تجاری
فصل پنجم:
جمع بندی و پیشنهادات
۵-۱ . مقدمه:
در این فصل با توجه به تجزیه و تحلیل های آماری انجام شده در فصل ۴، ابتدا نتایج بدست آمده در سه بخش نتایج مربوط به مدل، نتایج مربوط به فازهای وضعیت موجود و مطلوب و نتایج رتبه بندی به صورت کلی بیان می شود و در انتها پیشنهادات آورده خواهد شد.
توضیحات اجمالی:
مدل مورد استفاده در این تحقیق برای بار اول است که ارائه و اثبات شده است. ما این مدل را بر اساس این استدلال طراحی کردیم که عوامل موثر بر رضایت مندی مشتریان ، عوامل جذابیت زا هستند که در صورتی که این جذابیت به شعار تبلیغاتی منتقل شوند باعث می شود که شعار تبلیغاتی جذاب و مفیدی داشته باشیم.
در این تحقیق از دو روش آماری استفاده شده است. برای اثبات مدل از روش رگرسیون استفاده کردیم و برای رتبه بندی عوامل و شاخص ها ، از روش FANP استفاده شده است.
سوالات پرسش نامه و انتخاب عوامل مفروض در مدل، بر اساس مدل های ساختار سلسله مراتبی ابعاد رضایتمندی مشتریان توسط مایکل و دیگران (۲۰۰۱) ، مدل رضایتمندی فورنل(۱۹۸۹) ، مدل رضایتمندی سروکوال(۱۹۸۰) و مدل ارزش ویژه برند آکر(۱۹۹۶) بوده است که چه در تحقیقات داخلی و چه در تحقیقات خارجی، بارها و بارها آزمون شده و صحت خود را اثبات کرده اند. سوالات بخش سنجش ویژگی های شعار تبلیغاتی نیز از شاخص های شعار تبلیغاتی که توسط فوستر (۲۰۰۱) ارائه شده است، استفاده شده است.
۵-۲. محتوا :
۵-۲-۱. نتایج مربوط به مدل:
۱.فرض اول یعنی وجود رابطه معنا دار میان شاخص مدیریت ارتباط با مشتریان و انتخاب شعار تبلیغاتی رد می شود.
- فرض دوم یعنی وجود رابطه معنادار میان شاخص خدمات بانکداری الکترونیکی و انتخاب شعار تبلیغاتی تاییدمی شود.
- فرض سوم یعنی وجود رابطه معنادار میان شاخص ارزش ویژه برند و انتخاب شعار تبلیغاتی تاییدمی شود.
۴.شاخص های خدمات بانکداری الکترونیکی و ارزش ویژه برند رابطه مثبتی با انتخاب شعار تبلیغاتی دارند.
۵-۲-۲.نتایج مربوط به مقایسه وضعیت مطلوب و موجود :
۵-۲-۲-۱. خدمات بانکداری الکترونیکی:
رتبه
وضعیت مطلوب
وضعیت موجود
اختلاف
مولفه ها
۱
۴.۳۲۳۹